Sieć Orange tuż przed końcem roku zdecydowała się na ocieplenie swojego wizerunku, jako operatora który w zamyśle twórców kampanii jest otwarty na potrzeby klientów oraz dba o swoich klientów.

 

Spoty telewizyjne, na billboardy  oraz w  Internecie pokazywane są usługi ułatwiające korzystanie z oferty operatora są to np. :  forum pomocy technicznej,  usług ‚powiedz ile’ oraz wirtualny doradca.

Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP (Orange i TP) zachęca do dzielenia się uwagami, ponieważ wszystkie są uważnie czytane i ‚w razie możliwości są spełniane’. – Chcemy prowadzić z wami rozsądny dialog (choć często bolesny, czego nie raz doświadczyłem) i oferować coraz lepszą obsługę. – napisał na łamach bloga Wojciech Jabczyński.

 

 

Podziel się na:
  • PDF
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik