Mieszkańcy przede wszystkim północnej części Polski mieli problemy z korzystaniem z sieci – nie działały połączenia głosowe oraz transmisja danych. To druga awaria w ciągu kilku ostatnich tygodni. Poprzednia, która miała miejsce 20 października, trwała tylko kilka godzin. 

 

Awaria rozpoczęła się tuż po godz. 8. – sieć powiadomiła o tym fakcie dzwoniących do telefonicznego biura obsługi klienta komunikatem w IVR. Według oficjalnych informacji ponownie zawiodły światłowody zapewniające działania wszystkich usług. Najbardziej odczuli problemy klienci m.in. z Trójmiasta, Torunia oraz innych dużych ośrodków miejskich na północy Polski.

Na łamach serwisu społecznościowego Facebook operator informował o problemach i dość lakonicznie przepraszał. Brak jest natomiast informacji na temat dokładnej przyczyny oraz formy rekompensaty dla klientów.

– Drodzy! W ciągu ostatnich kilku godzin otrzymaliśmy wiele zgłoszeń, w których nasi klienci informowali o problemach z korzystaniem z naszych usług. Chcemy serdecznie przeprosić za sytuację, której powodem są zewnętrzne, nie leżące po naszej stronie przyczyny. Jednocześnie zapewniamy, że nadajniki T-Mobile działają bez zarzutu, więc kilkukrotne próby nawiązania łączności mogą zakończyć się powodzeniem. Aktualnie trwają prace nad usunięciem usterki– można było przeczytać na łamach profilu T-Mobile PL w serwisie Facebook.

 

Tuż po godz. 19.15 awarię usunięto i jednocześnie pojawił się komunikat  – Mamy dla Was dobre wieści: awaria światłowodów została usunięta. Dziękujemy Wam za cierpliwość i życzymy samych pozytywnych chwil z T -Mobile –

 

Podziel się na:
  • PDF
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik