Home » Newsy, Operatorzy » Nowe kody usług zmieniające profile w Play Fresh – błędy na stronie internetowej

Nowe kody usług zmieniające profile w Play Fresh – błędy na stronie internetowej

Sieć Play uprościła kody zmieniające profile w Play Fresh – nie trzeba już pamiętać skomplikowanych kodów. Niestety na stronie operatora występuje błąd, który jest niezgodny z regulaminem, ale kto by tam takie regulaminy czytał…

 

15 listopada 2011r. Play zmieniło – bez dodatkowej informacji – regulaminy promocji „Darmowe SMSy do wszystkich sieci” oraz „Darmowe rozmowy i SMSy w Play” – najważniejsze jest to, że dokonano modyfikacji kodów, które pozwalają na zmianę profilu w ramach Play Fresh.

 

Nowe kody to:
*163*3# – all inclusive SMS
*163*4# – all inlusive rozmowy w Play
*163# – powrót do profilu podstawowego Play Fresh
Stan zmiany profilu można sprawdzić  wybierając kod: *111*49*1#  

Niestety w regulaminach nadal widnieje zapis mówiący, że Play ma tydzień (7 dni) na zmianę profilu, chyba, że dotyczy to nowej karty SIM.

Mimo takiego zapisu w regulaminie przy migracji między ofertami występuje niezgodny z regulaminem oferty komunikat USSD o treści:  „Zlecenie migracji zakończone pomyśle. Twoja taryfa zostanie zamieniona na Play Fresh Darmowe Rozmowy i SMS w Play w ciągu 24 godzin” – co nie zawsze jest prawdą.

 

Na stronie internetowej http://www.play.pl/pl/oferta/play-karta/opcje/index.html operator w zakładce „All inclusive SMS” występuje błąd w postaci nieprawidłowego kodu.

 

 

7 Komentarzy

  1. Gosia pisze:

    MAM SIEC W PLAY I USLUGE PLAY FRESH CHCIALABYM MIEC TA USLUGE ZEBY DOLADOWAC KONTO I MIEC SMSY DO WSZYSTKICH SIECI JAK MAM TO ZROBIC ?????

  2. Krzysztof pisze:

    A ponoć jest też jakas mozliwosc darmowych min. do wszystkich sieci (10h na miesiac). Sprzedaja takie startery na Allegro…

  3. rafał pisze:

    MAM SIEC W PLAY I USLUGE PLAY FRESH CHCIALABYM MIEC TA USLUGE ZEBY DOLADOWAC KONTO za 30zł a z konta głównego pobierają 10zł. i zamieniają na 30zł. na rozmowy i smsy do wszystkich , miałem ten kod ale usunełem i nigdzie nie moge go znaleśc , ?

  4. marcin pisze:

    da sie jakos anulowac zlecenie migracji ?

  5. Pi0trek pisze:

    Robią a nie poinformują

  6. Ola pisze:

    mam play 0, chcę mieć play cztery pory roku, lub play fresh.. Co mam zrobić ?

Skomentuj


© 2014 MobileArena.pl · RSS · Newswire Wordpress Theme designed by Theme Junkie

Switch to our mobile site