Sieć Play uprościła kody zmieniające profile w Play Fresh – nie trzeba już pamiętać skomplikowanych kodów. Niestety na stronie operatora występuje błąd, który jest niezgodny z regulaminem, ale kto by tam takie regulaminy czytał…

 

15 listopada 2011r. Play zmieniło – bez dodatkowej informacji – regulaminy promocji „Darmowe SMSy do wszystkich sieci” oraz „Darmowe rozmowy i SMSy w Play” – najważniejsze jest to, że dokonano modyfikacji kodów, które pozwalają na zmianę profilu w ramach Play Fresh.

 

Nowe kody to:
*163*3# – all inclusive SMS
*163*4# – all inlusive rozmowy w Play
*163# – powrót do profilu podstawowego Play Fresh
Stan zmiany profilu można sprawdzić  wybierając kod: *111*49*1#  

Niestety w regulaminach nadal widnieje zapis mówiący, że Play ma tydzień (7 dni) na zmianę profilu, chyba, że dotyczy to nowej karty SIM.

Mimo takiego zapisu w regulaminie przy migracji między ofertami występuje niezgodny z regulaminem oferty komunikat USSD o treści:  „Zlecenie migracji zakończone pomyśle. Twoja taryfa zostanie zamieniona na Play Fresh Darmowe Rozmowy i SMS w Play w ciągu 24 godzin” – co nie zawsze jest prawdą.

 

Na stronie internetowej http://www.play.pl/pl/oferta/play-karta/opcje/index.html operator w zakładce „All inclusive SMS” występuje błąd w postaci nieprawidłowego kodu.

 

 

Podziel się na:
  • PDF
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik