Wystrój 180 punktów sprzedaży już został zmieniony. Postawiono na pokazywanie nowych technologii i mniej formalny charakter salonów.

 

Nowe kolory, podłogi, meble, oświetlenie. Zaprojektowano całkowicie nowe  stanowiska obsługi. Na interaktywnych ekspozytorach można samodzielnie sprawdzić działanie notebooków lub laptopów z bezprzewodowym dostępem do internetu, przetestować usługi oferowane przez sieć Plus, takie jak np. wideo na komórkę. Można również pograć w najnowsze gry, posłuchać muzyki z Muzodajni czy zobaczyć i wziąć do ręki każdy telefon z imponującego zestawu modeli różnych producentów.

Do pakowania produktów wykorzystywane są wyłącznie torby biodegradowalne lub papierowe, do oświetlenia wnętrz i ekspozycji używane są energooszczędne lampy najnowszej generacji, a szyldy zewnętrzne, dzięki zastosowaniu oświetlenia wyłącznie typu LED, pobierają kilka razy mniej energii niż dotychczas.

 

Do końca roku nowym wystrojem będzie mogło się pochwalić łącznie 200 punktów sprzedaży, pozostałe zaś przejdą metamorfozę do końca 2012 roku.

Podziel się na:
  • PDF
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik