Menu Zamknij

Klienci Aster z fakturami od UPC Polska – niebawem telefonia komórkowa?

Od stycznia  UPC Polska i Aster  stanowią jedną firmę – UPC Polska. Na skutek połączenia prawnego UPC Polska przejęło wszystkie prawne zobowiązania Aster, a dotychczasowi abonenci Aster staną się klientami UPC Polska. Po połączeniu z ASTER, UPC Polska ma blisko 1,5 miliona klientów, a w zasięgu usług UPC znajduje się 2,5 miliona gospodarstw domowych.

 

UPC Polska jest prawnym następcą Aster Sp. z o.o. – wszelkie umowy zawarte przez klientów zachowują ważność. Teraz  przed nowym właścicielem Aster sporo pracy. Sieci w Warszawie, Krakowie i Zielonej Górze muszą zostać zintegrowane ze sobą. Tuż przed końcem poprzedniego roku dokonano modyfikacji oferty telewizji cyfrowej Aster.

 

Prowadzone są projekty teleinformatyczne, które mają zintegrować:

– sieci telekomunikacyjne HFC (światłowodowo-koncentryczne)

– oferta telewizyjna (cyfrowa i analogowa) – wymiana i ujednolicenie używanych urządzeń

– usługi dodatkowe (wideo na życzenie – VoD)

– telefonia stacjonarna

– Internet

– telefonia mobilna 

Wewnątrz firmy cały czas trwają rozważania i spotkania  dotyczące rozwiązań technologicznych i marketingowych. Sytuacji nie polepszają także nastroje panujące w firmie wśród pracowników UPC Polska. Panuje chaos i powszechny jest brak podstawowych informacji na temat przyjętych rozwiązań i przyszłości w firmie. Zatrudnienie tracą z dnia, na dzień pracownicy o wieloletnim stażu pracy – zarówno w UPC, jak i Aster.

Jednym z nowych tematów w UPC Polska jest kwestia uruchomienia w ramach pakietu także usług telefonii komórkowej. Aster ma podpisaną umowę w tej sprawie  z PTK Centertel. Na razie będzie ona kontynuowana, i wszystko wskazuje na to, że usługa będzie udostępniona także dotychczasowym abonentom UPC.

Podziel się na:
  • PDF
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *