Menu Zamknij

ING Bank Śląski udostępniło wersję aplikacji na iPhone

ING Bank Śląski udostępnił klientom ING BankMobile, aplikację na iPhona pozwalającą m.in. na dokonywanie przelewów, sprawdzenie historii transakcji, zastrzeżenie karty oraz odnalezienie najbliższego bankomatu. Dzięki zastosowaniu wizualnego wskaźnika, klienci mogą w bezpieczny sposób poznać stan swoich środków bez konieczności logowania się do systemu.

ING BankMobile pozwala m.in. na wykonanie przelewów wewnętrznych i zdefiniowanych, sprawdzenie stanu rachunków bieżących i oszczędnościowych, historii transakcji kartą kredytową oraz informacji na temat zaciągniętych kredytów. Aplikacja umożliwia także znalezienie najbliższego bankomatu i placówki, zastrzeżenie karty, a także skontaktowanie się z bankiem telefonicznie i przez e-mail.

 

Z badania GFK Polonia zrealizowanego dla ING Banku Śląskiego wynika, że dla 39 proc. osób korzystających dotąd jedynie z tradycyjnej bankowości internetowej, zachętą do korzystania z bankowości mobilnej byłaby bezpłatna aplikacja do bankowości mobilnej na ich telefon.

 

Aplikacja ING BankMobile została napisana pod kątem możliwości jakie daje system iOS. Większość aplikacji finansowych na smartfony jest uproszczoną kopią tradycyjnych systemów bankowości elektronicznej. Dlatego z badania GFK Polonia wynika, że według 77 proc.  badanych bankowość internetowa jest wygodniejsza niż bankowość mobilna. My nie chcieliśmy iść na skróty. Dziś najbardziej innowacyjne programy powstają na platformy mobilne, dlatego przygotowując aplikację ING BankMobile myśleliśmy przede wszystkim o przyzwyczajeniach użytkowników współczesnych smarfonów – mówi Szymon Mitoraj, Dyrektor Departamentu Bankowości Internetowej i Mobilnej.

 

Aplikacja ING Banku Śląskiego wyróżnia się nie tylko dużym zakresem możliwości, ale także innowacyjną nawigacją, przyjaznym interfejsem  oraz starannym designem. Dzięki przejrzystemu i przyjaznemu interfejsowi ING BankMobile może być także wygodną alternatywą dla tradycyjnej wersji systemu ING BankOnLine. Z badania GFK Polonia wynika, że 57 proc. użytkowników bankowości mobilnej zdarza się korzystać z niej także wtedy, gdy mają dostęp do tradycyjnej wersji. Włączenie komputera, uruchomienie przeglądarki, zalogowanie się w systemie i sprawdzenie wartości środków na rachunku – to wszystko może zająć nawet kilka minut. Sprawdzenie stanu rachunku przez ING BankMobile, dzięki zamieszczeniu w nim graficznego wskaźnika poziomu środków, trwa kilka sekund – mówi Szymon Mitoraj.

 

Podziel się na:
  • PDF
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *