Firma HP poinformowała o udostępnieniu nowych, opartych na chmurze, usług analitycznych zbudowanych na platformie do analizy wielkich zbiorów danych HP HAVEn. Usługi te, bazujące na modelu „as a service”, ułatwiają klientom rozwiązywanie problemów biznesowych oraz tworzenie nowych możliwości osiągania przychodów. Dzięki platformie HP HAVEn klienci mogą efektywniej analizować i wykorzystywać informacje, np. zwiększać sprzedaż przez wprowadzanie ofert ukierunkowanych na klientów, poprawiać funkcjonowanie łańcucha dostaw, demaskować oszustwa lub wykrywać zagrożenia bezpieczeństwa.

HP_logoDział usług dla przedsiębiorstw HP dostarcza kompleksowe rozwiązania do analizy wielkich zbiorów danych, które ułatwiają klientom w kluczowych branżach podejmowanie działań w oparciu o informacje. Te rozwiązania to Customer Intelligence (zbieranie informacji o klientach), Supply Chain and Operations (łańcuch dostaw i działania operacyjne) i Sensor Data Analytics (analiza danych z czujników). Mogą one być stosowane w takich branżach, jak telekomunikacja, media i rozrywka, towary konsumpcyjne, handel detaliczny, podróże i transport oraz sektor publiczny.

HP HAVEn umożliwia firmom tworzenie aplikacji i rozwiązań nowej generacji, które pozwalają szybciej osiągać zyski dzięki analizie wielkich zbiorów danych. HP HAVEn łączy w sobie sprawdzone technologie, m.in. HP Autonomy IDOL, HP Vertica Analytics Platform, HP ArcSight Security Event Manager i HP ArcSight Logger, a także ważne inicjatywy branżowe, w tym Hadoop.

Dział usług dla przedsiębiorstw HP, który jest jednym z pierwszych użytkowników platformy HP HAVEn, wykorzystuje ją, jako część swojego rozwiązania usługowego Big Data Discovery Experience, która umożliwia klientom wypróbowanie i ocenę nowych narzędzi do analizy wielkich zbiorów danych przed dokonaniem znacznych inwestycji kapitałowych. Wykorzystując tę część HP Big Data Discovery Experience, klienci byli w stanie szybko identyfikować problemy, angażować specjalistów HP w dziedzinie analizy danych i dynamicznie opracowywać rozwiązania, które mogą być wdrażane lokalnie lub w chmurze.

Rozwiązanie HP Big Data Discovery Experience as a Service, oparte na platformie HP HAVEn, zapewnia elastyczność i skalowalność, wykorzystując środowisko chmury działu HP Enterprise Services. Dzięki temu HP może oferować wyjątkowe rozwiązania do analizy złożonych problemów, w których występuje połączenie danych usystematyzowanych (zawartość bazy danych) i nieusystematyzowanych (wiadomości e-mail, dane z mediów społecznościowych, dane cyfrowe i maszynowe). Może również stosować takie metody analityczne, jak klasyfikacja i rozpoznawanie wzorców, w odniesieniu do dźwięków, tekstów i obrazów, a także analizę statystyczną dużych, złożonych zbiorów danych.

Wykorzystując platformę HP HAVEn, dział HP Enterprise Services może pomagać klientom w rozwiązywaniu złożonych problemów biznesowych z zastosowaniem szerokiej gamy metod statystycznych do analizy dźwięków, obrazów, tekstów i danych generowanych maszynowo. Metody te ułatwiły już automatyzację złożonych procesów rozpoznawania obrazów, optymalizację reakcji chemicznych i tworzenie zaawansowanych profili klientów. HP HAVEn, jako część rozwiązania Big Data Discovery Experience, umożliwia klientom nie tylko określenie problemów biznesowych, lecz także szybkie znalezienie i wdrożenie rozwiązań.

Podziel się na:
  • PDF
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik