Firma Samsung Electronics Co., Ltd. postanowiła wykorzystać cyfrowe wyświetlacze umieszczone w najbardziej rozpoznawalnych miejscach pięciu wielkich miast do prezentowania treści analogowej – serii krótkich filmów stworzonych przez słynnych artystów, wykonujących swoje dzieła z papieru promujące najnowsze urządzenia mobilne marki Samsung. Ta nowa reklama uliczna skupia się na GALAXY Note 3 i w niezapomniany sposób obrazuje poszczególne funkcje urządzenia, przedstawiając je na kartach rozkładanych książeczek. Spoty będą pokazywane do końca roku na najczęściej oglądanych wyświetlaczach ulicznych w Nowym Jorku, Londynie, Amsterdamie, Mediolanie i Singapurze.

ny-prW każdej z lokalizacji wyświetlany będzie inny film przedstawiający rozkładaną książeczkę inspirowaną lokalnym kolorytem danego miasta. Łącząc tradycję z nowoczesnością, spoty obrazują niezwykłe możliwości, jakie do codziennego życia wnoszą GALAXY Note 3 i GALAXY Gear. Wśród demonstrowanych funkcji znajdują się między innymi Air Command, Action Memo i S Finder. Filmy zostały nakręcone przez 5 słynnych artystów tworzących swoje prace w papierze: Benję Harneya, Davida A. Cartera, Marion Bataille, Maeve Clancy i Ji Won Shin.

Praca z papierem to dla mnie wielka inspiracja i jednocześnie wyzwanie. Papier to medium, w którym możliwa jest nieograniczona kreatywność, a jego prostota bardzo przemawia do ludzi żyjących w nowoczesnym zdigitalizowanym świecie – powiedział Benja Harney, twórca reklamy pokazywanej w Nowym Jorku. – Moim zdaniem decyzja firmy Samsung, by pokazać możliwości smartfona poprzez ręcznie stworzone, interaktywne papierowe książki, to genialne zderzenie funkcjonalności i kreatywności. Mam nadzieję, że pasja, którą włożono w ten projekt, naprawdę przyciągnie ludzi.

Dzięki wykorzystaniu tak niezwykłego dla reklam ulicznych medium, udało nam się kreatywnie zakomunikować konsumentom racjonalne i emocjonalne korzyści z używania naszych urządzeń –powiedział Younghee Lee, generalny wiceprezes działu marketingu globalnego, IT i technologii mobilnych w Samsung Electronics.
– Angażując artystów do stworzenia inspirowanych miejscową specyfiką i kulturą rozkładanych książeczek, zamierzaliśmy zilustrować nasze nowe podejście do komunikacji mobilnej w sposób, który jednocześnie zainspiruje i rozbawi ludzi mijających nasze reklamy w tych słynnych miejscach.

Aby obejrzeć reklamy w Internecie, odwiedź globalny kanał YouTube Samsung Mobile: www.youtube.com/samsungmobile 

 

Artyści

  • Benja Harney / Times Square, Nowy Jork – artysta pracujący z papierem, którego lista klientów obejmuje najróżniejsze osobistości, od znanych projektantów mody, po najsłynniejszych reżyserów filmowych
  • David A. Carter / Piccadilly Circus, Londyn – amerykański pisarz i ilustrator ceniony przede wszystkim za serię rozkładanych książeczek „Bugs”, których łączna sprzedaż przekroczyła sześć milionów egzemplarzy
  • Marion Bataille / Rembrandthuis, Amsterdam – designerka grafiki i książek oraz autorka bestsellerowych rozkładanych książeczek „ABC3D” oraz „10”
  • Maeve Clancy / Duomo, Mediolan – utalentowana animatorka, ilustratorka i projektantka telewizyjna oraz twórczyni ukazującego się co tydzień internetowego komiksu Flatmates
  • Ji Won Shin / Orchard Road, Singapur – słynna w Korei autorka rozkładanych książeczek dla dzieci.

 

GALAXY Note 3 i GALAXY Gear

GALAXY Note 3 oferuje większy ekran o bardziej nasyconych kolorach, który zapewnia doskonały obraz i ułatwia wykonywanie wielu czynności jednocześnie, a dodatkowo wprowadza do rysika S Pen usprawnienia, czyniące codzienną pracę znacznie szybszą i prostszą. Urządzenie jest dostępne w kolorze czarnym, białym i różowym. Połączenie GALAXY Note 3 z GALAXY Gear tworzy zupełnie nową jakość na rynku mobilnym, umożliwiając wygodną obsługę nie wymagającą trzymania urządzenia w ręku. Użytkownicy GALAXY Gear mogą wybrać jeden z sześciu dostępnych w dniu premiery kolorów: czarny, szary, pomarańczowy, beżowy, różowo-złoty i żółto-zielony. Zarówno GALAXY Note 3, jak i GALAXY Gear są obecnie wprowadzone do sprzedaży w ponad 140 krajach.

Podziel się na:
  • PDF
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik