Menu Zamknij

„Toshiba Gwarancję Niezawodności” dla produktów biznesowych

Toshiba wprowadza na rynek unikalną usługę “Toshiba Gwarancja Niezawodności”, jako część globalnej kampanii „Get Modern with Toshiba” Klienci, którzy dokonali zakupu określonych modeli i doświadczyli problemów z funkcjonowaniem urządzenia w ciągu pierwszego roku, mogą liczyć na darmową naprawę i zwrot kosztów[1].

tosToshiba może ręczyć za swoje laptopy – i ma ku temu dobre powody. Nasze urządzenia produkowane są z najwyższej jakości materiałów. Mamy dowody na ich niezawodność. Jesteśmy tak pewni, że produkty Toshiba nie zawiodą ich użytkowników, że możemy się nawet o to założyć. — mówi Andrzej Pyka, Sales Manager B2B, Government & Telecom Operators firmy Toshiba.

Toshiba Portégé i laptopy Tecra zostały przetestowane w systemie HALT (Highly Accelerated Life Test) przez TÜV Rheinland. HALT to metoda weryfikacji jakości produktów, polegająca na wielokrotnym poddawaniu ich tym samym testom przeprowadzonym w ekstremalnych warunkach. Sprawdzane urządzenia są m.in. zamrażane w temperaturze -25 stopni Celcjusza, przetrzymywane w pomieszczeniu, gdzie temperatura dochodzi do 70 stopni Celcjusza. Ponadto, sprzęt jest ściskany, zrzucany z dużej wysokości i poddawany intensywnym wibracjom. Testy mają symulować codzienne wyzwania, z jakimi spotykają się jego użytkownicy.

Wideo, które wyjaśnia założenia testów HALT znaleźć można tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=zkhKXQ89i5M

Gwarancja jest dostępna dla następujących produktów:

Portege Z30-A-12N

Tecra Z50-A-11C

Portege Z30-A-10P

Tecra Z50-A-11E



[1] Szczegółowe informacje i regulamin usługi znaleźć można na stronie: http://www.toshiba.pl/innovation/pl/generic/reliability/

Podziel się na:
  • PDF
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *