Toshiba wprowadza na rynek unikalną usługę “Toshiba Gwarancja Niezawodności”, jako część globalnej kampanii „Get Modern with Toshiba” Klienci, którzy dokonali zakupu określonych modeli i doświadczyli problemów z funkcjonowaniem urządzenia w ciągu pierwszego roku, mogą liczyć na darmową naprawę i zwrot kosztów[1].

tosToshiba może ręczyć za swoje laptopy – i ma ku temu dobre powody. Nasze urządzenia produkowane są z najwyższej jakości materiałów. Mamy dowody na ich niezawodność. Jesteśmy tak pewni, że produkty Toshiba nie zawiodą ich użytkowników, że możemy się nawet o to założyć. — mówi Andrzej Pyka, Sales Manager B2B, Government & Telecom Operators firmy Toshiba.

Toshiba Portégé i laptopy Tecra zostały przetestowane w systemie HALT (Highly Accelerated Life Test) przez TÜV Rheinland. HALT to metoda weryfikacji jakości produktów, polegająca na wielokrotnym poddawaniu ich tym samym testom przeprowadzonym w ekstremalnych warunkach. Sprawdzane urządzenia są m.in. zamrażane w temperaturze -25 stopni Celcjusza, przetrzymywane w pomieszczeniu, gdzie temperatura dochodzi do 70 stopni Celcjusza. Ponadto, sprzęt jest ściskany, zrzucany z dużej wysokości i poddawany intensywnym wibracjom. Testy mają symulować codzienne wyzwania, z jakimi spotykają się jego użytkownicy.

Wideo, które wyjaśnia założenia testów HALT znaleźć można tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=zkhKXQ89i5M

Gwarancja jest dostępna dla następujących produktów:

Portege Z30-A-12N

Tecra Z50-A-11C

Portege Z30-A-10P

Tecra Z50-A-11E



[1] Szczegółowe informacje i regulamin usługi znaleźć można na stronie: http://www.toshiba.pl/innovation/pl/generic/reliability/

Podziel się na:
  • PDF
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik