Czytelnicy „Logo” mogą sięgnąć do cyfrowej wersji miesięcznika, która od numeru styczniowego dostępna jest również dla użytkowników iPhone’ów.


logo_s1_iphone4Wydanie jest w pełni dostosowane do wielkości i możliwości urządzenia. Oprócz treści prezentowanych na łamach papierowej wersji, cyfrowe „Logo” zawiera dodatkowe materiały – m.in. filmy i galerie zdjęć.

Aplikacja „Logo” na urządzenia z systemem iOS została przygotowana w nowej wersji, dzięki czemu jest uniwersalna i pozwala na czytanie magazynu zarówno na iPhone’ach, jak i iPadach. Można ją pobrać z App Store (https://itunes.apple.com/pl/app/logo-magazyn/id537557869?mt=8) od 20 grudnia.

Pierwszy numer, dzięki specjalnej promocji, użytkownicy smartfonów Apple’a mogą pobrać bezpłatnie. Kolejne wydania „Logo” będzie można kupić w cenie 1,79 euro za egz lub zamówić prenumeratę magazynu na miesiąc, kwartał, półrocze lub rok. Zamawiający „Logo” w sklepie App Store otrzymają magazyn jednocześnie na iPada i iPhone’a.

Nową aplikację „Logo” przygotował zespół cyfrowego działu wydawniczego Agory.

Podziel się na:
  • PDF
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik