W ostatnich dniach czerwca trzy spółki z sektora mobile – Norbsoft Sp. z o.o. – developer aplikacji i systemów mobilnych, mobiCreative Sp. z o.o. – agencja marketingu mobilnego oraz Snapp Sp. z o.o. – agencja marketingu aplikacji mobilnych podpisały umowę o wzajemnej współpracy.

9„Nawiązanie współpracy z agencją marketingu aplikacji mobilnych jest doskonałym uzupełnieniem świadczonych przez nas usług“ – mówi Tomasz Witt, Prezes Zarządu Norbsoft. „Narzędzia oferowane przez Snapp pozwolą nam poszerzyć zakres prac świadczonych na rzecz między innymi takich klientów jak Loyalty Partner Polska, Oriflame Cosmetics, eSky.pl, SkyCash Poland czy Pharma Partner.“ – dodaje Witt.

„Snapp to młoda firma, działającą na poziomie start-up‘u. Nasza idee fixe to świadczenie profesjonalnych usług badawczych w zakresie analityki rynku aplikacji oraz budowa strategii promocji aplikacji mobilnych. Nasze kompetencje budujemy w oparciu o własne narzędzia badawcze. Co ważne Snapp ma już na koncie pierwsze realizacje. Możliwość współpracy z Norbsoft oraz MobiCreative stanowi dla nas olbrzymie wyróżnienie a za razem wyzwanie. Jest to także kolejne potwierdzenie, iż usługi w zakresie marketingu aplikacji wkrótce staną się niezbędne dla właścicieli aplikacji.“ – mówi Michał Giera, CEO Snapp.

„mobiCreative wspiera komunikację, promocję i wsparcie dystrybucji aplikacji mobilnych stąd pomysł na strategiczne partnerstwo z firmą Snapp. Oprócz tradycyjnych form reklamy marketingu mobilnego będziemy mogli precyzyjniej monitorować appmarkety, aplikacje i przygotowywać badania rynku aplikacji.“ – tak nawiązanie współpracy komentuje Mariola Szypszak, Prezes Zarządu mobiCreative.

W najbliższym czasie Snapp będzie musiał przedefiniować część swoich narzędzi w taki sposób, aby odpowiadały specyfice projektów nowych Partnerów. Jednocześnie nastąpi finalizacja prac związanych z opracowaniem wspólnej oferty.

Dla Norbsoft głównym zadaniem będzie umieszczanie kodów SDK Snapp w produkowanych aplikacjach, tak aby system pomiaru danych trafiał do agencji mobiCreative celem ich analizy oraz jako wsparcie dla prowadzonych działań marketingowych. Już teraz w agencji marketingu mobilnego mobiCreative trwa kreatywna burza mózgów jak najlepiej wykorzystać nowe dane i narzędzia od strony marketingowej.

Snapp natomiast, na potrzeby współpracy, wydziela strukturę złożoną z grupy specjalistów, odpowiedzialnych za badania oraz budowę strategii promocji aplikacji. „Wszystko po to, aby zapewnić jak najwyższą jakość oferty.“ – podsumowuje Giera.

źródło: Norbsoft Sp. z o.o.

Podziel się na:
  • PDF
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik