KAZAM – brytyjska marka telefonów komórkowych łączy się z producentem wytrzymałych urządzeń ToughShield. Dzięki temu asortyment KAZAMA zostanie wzbogacony o smartfony  i tablety o podwyższonej odporności, potwierdzonej posiadaniem odpowiedniego stopnia ochrony zgodnego z systemem IP. W wyniku fuzji dwóch dopełniających się brandów, powstanie nowa kategoria „KAZAM dla biznesu”, dedykowana głównie do rynku korporacyjnego, szczególnie dla wszystkich klientów, ceniących nowoczesny design oraz solidność i wytrzymałość sprzętów mobilnej komunikacji w warunkach ekstremalnych.

KAZAM blue„Fuzja dwóch brandów jest istotnym elementem rozwoju marki. Pozwala nam poszerzyć ofertę zapewniając jednocześnie, indywidualnym oraz instytucjonalnym klientom, jeszcze większy wybór i dopasowanie funkcjonalności telefonu do ich potrzeb. ToughShield jest marką o ugruntowanej pozycji na rynku B2B. Jej produkty świetnie sprawdzają się w trudnych warunkach, w których tradycyjny smartfony może okazać się zbyt podatny na kontakt z otoczeniem. Doskonałym przykładem może być plac budowy bądź inne miejsce, gdzie  urządzenie jest narażone na uszkodzenia lub oddziaływanie warunków pogodowych bardziej niż podczas codziennych czynności, czy też podczas pracy biurowej. Telefon ze zwiększoną odpornością będzie w stanie poradzić sobie nawet z upadkiem z większej wysokości. Wierzymy, że wspomniana kooperacja pozwoli nam wykorzystać doświadczenie marki, a zarazem dotrzeć do nowej grupy klientów”. – podkreśla Michael Coombes, dyrektor generalny KAZAM.

Marka ToughShield powstała z ambicji podnoszenia standardów dostarczanych urządzeń mobilnych, mających swoje zastosowanie nie tylko w branży przemysłowej, ale także w sportach ekstremalnych, dalekich podróżach, czy ciężkich pracach fizycznych. Marka KAZAM, zgodnie ze swoją strategią, poszerzając asortyment, realizuje w ten sposób wcześniej wyznaczony cel, wyróżniania się na tle konkurencji poprzez oferowanie wartości dodanej.

 „Fuzja gwarantuje ekscytujący i dynamiczny rozwój obu markom. Jesteśmy szczęśliwi, że będziemy w stanie zaaferować klientom szerokie portfolio zaawansowanych telefonów komórkowych. Zwłaszcza, że europejski rynek urządzeń mobilnych staje się coraz bardziej konkurencyjny, a owa integracja pozwoli nam się wyróżnić i zyskać przychylność nowych i bardziej wymagających odbiorców”. – podsumowuje Merrick Edwards, prezes ToughShield.

Podziel się na:
  • PDF
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik