Menu Zamknij

Ingram Micro kolejnym dystrybutorem marki KAZAM  

Brytyjska marka KAZAM rozwija współpracę z wiodącym na świecie dystrybutorem sprzętu IT i telekom – firmą Ingram Micro. Dzięki rozbudowie kanałów dystrybucji i doświadczeniu, jakie posiada Ingram Micro, KAZAM ma szanse na odniesienie jeszcze większego sukcesu sprzedażowego w Polsce.

IngramMicroWspółpraca obu firm rozpoczęła się od podpisania w zeszłym roku globalnej umowy pomiędzy biurem centrali KAZAM Mobile w Londynie, a centralą Ingram Micro na Europę na kompleksową obsługę logistyczną w całej Europie. Obecny etap pogłębienia współpracy dotyczy rozwoju sprzedaży na rynku detalicznym w Polsce.

„Współpraca z wiodącym dystrybutorem urządzeń mobilnych oraz sprzętu IT pozwali nam dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Ze względu na rosnące zainteresowanie produktami zdecydowaliśmy się uruchomić kilka kanałów sprzedaży. Oferujemy zaawansowane technicznie, dobrej jakości produkty w przystępnej cenie, dlatego jesteśmy pewni, że nasze urządzenia w połączeniu z doświadczeniem sprzedażowym Ingram Micro przełożą się na zwiększenie sprzedaży.” – powiedział Wojciech Wasilewski, Vice President CEE. „Ingram Micro oferuje nam kompletne rozwiązania end-to-end. Poczynając do logistyki, konfekcjonowania produktów, a kończąc na kompleksowej obsłudze wszystkich kanałów.” – dodaje.

Kazam_logo_white_bg [Converted]„Operatorzy telekomunikacyjni oraz konsumenci coraz częściej poszukują tańszych rozwiązań i zwracają się ku nowym markom, oferującym w znacznie niższej cenie, zaawansowane technologicznie, wysokiej jakości produkty. Zauważyliśmy duży potencjał marki KAZAM, szczególnie ze względu na szeroki portfel smartfonów oraz tradycyjnych telefonów komórkowych, jakie oferuje ta marka. Rodzimy rynek przejawia rosnące zapotrzebowanie na korzystne cenowo produkty, niczym nieustępujące funkcjonalnością swoim droższym – markowym odpowiednikom, a często je przewyższające innowacyjnością i jakością wzornictwa. Cieszymy się z tej współpracy i mamy nadzieję, że dzięki nam KAZAM dotrze do większej ilości sympatyków marki, co z kolei przełoży się na jeszcze większy sukces sprzedażowy” – nadmienił Grzegorz Kania, Managing Director Ingram Micro Poland.

Marka KAZAM pojawiła się na europejskim rynku w zeszłym roku. Pierwszy rok swej działalności potwierdził zasadność decyzji o wprowadzeniu nowej marki, biorąc pod uwagę dynamicznie rosnące zainteresowanie rynku, w tym operatorów. Celem firmy jest rozwinięcie sprzedaży we wszystkich krajach Europy zachodniej oraz wybranych rynkach pozostałych krajów.

Podziel się na:
  • PDF
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *