Menu Zamknij

UPC Polska o trendach w kreowaniu wizerunku w sieci – premiera kampanii #Think Social

UPC Polska, lider innowacyjnych usług cyfrowych, zaprezentował dziś publikację „#ThinkSocial, czyli raport o trendach i wizerunku w sieci”. Jej celem jest zainicjowanie dyskusji na temat znaczenia kreowania swojego wizerunku w Internecie – zarówno w kontekście prywatnym, jaki i biznesowym. Ważnym aspektem publikacji jest edukacja internautów i szerzenie wiedzy na temat roli zarządzania prywatnością i personal brandingu.

THINKSOCIAL_OkładkaPunktem wyjściowym dla wydawnictwa #ThinkSocial były wyniki badania opinii „Prywatność i wizerunek w Internecie”[1]. Wynika z nich m.in., że aż połowa Polaków ocenia umieszczanie treści dotyczących ich kariery zawodowej na portalach społecznościowych za mało istotne. Równocześnie 57% z nas twierdzi, że dba o swój image w sieci. Prywatność i wizerunek zostały tu wpisane w szerszy kontekst świadomego kreowania marki osobistej w sieci oraz umiejętności wykorzystania potencjału komunikacyjnego, jaki daje Internet.

Publikacja, której premiera odbyła się dziś, została wzbogacona o zapis rozmów z cenionymi osobowościami polskiej blogosfery i biznesu. W projekcie udział wzięli m.in.: Natalia Hatalska – trendwatcher, bloger i ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej, Konrad Jerin – redaktor naczelny i wydawca portalu oraz kwartalnika o trendach F5, Bartłomiej Gola – założyciel i partner zarządzający SpeedUp Group, Artur Kurasiński – bloger, przedsiębiorca, założyciel Fokus Smarter Analytics, Joanna Malinowska-Parzydło – założycielka i CVO w Personal Brand Institute, autorka bloga jestesmarka.pl, Grzegorz Marczak – właściciel i redaktor naczelny Antyweb, a także Paweł Tkaczyk – twórca agencji reklamowej Midea, autor bloga o budowaniu silnej marki i nowoczesnym marketingu.

Jako firma działająca w branży nowych technologii chcemy promować dobre praktyki w zarządzaniu prywatnością i wizerunkiem w sieci. W Internecie wszyscy jesteśmy osobami publicznymi, a świadome i spójne zarządzanie wizerunkiem prywatnym i biznesowym to zyskowna inwestycja w przyszłość. – mówi Patrycja Gołos, Dyrektor ds. korporacyjnych i polityki publicznej w UPC Polska.

Działania wokół premiery raportu poprzedziła publikacja teasera nowej kampanii UPC Polska „#Think Social”, z udziałem aktywnych komentatorów social mediów: Artura Kurasińskiego i Michała Sadowskiego.

Zdaniem Artura KurasińskiegoInternet nie jest już tylko elementem technologii –  to zupełnie realna rzeczywistość, złożona z interakcji i emocji, które przekazujemy sobie tak samo jak w pracy, czy w relacjach prywatnych.Michał Sadowski podkreśla w swoim filmie rolę kreatywności w podejmowaniu codziennych wyborów wizerunkowych. Spoty z udziałem Kurasińskiego i Sadowskiego są dostępne na kanale UPC Polska na Youtube: https://youtu.be/_JNcfloNIds  – Artur Kurasiński, http://youtu.be/rz9-B2-BwJE – Michał Sadowski.

Raport #Think Social można pobrać pod adresem newsroom.upc.pl/thinksocial oraz na fanpage’u UPC Polska.

[1] Badanie przeprowadzono w IV kwartale 2014, próba = 350, wiek 18-40, Agencja badawcza Brainlab na zlecenie UPC Polska

Podziel się na:
  • PDF
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *