iDream, należąca do Eurotel SA sieć sklepów ze sprzętem Apple, przeprowadzi akcję „Żyj zdrowo!”, w której będzie namawiała do zadbania o zdrowie na wiosnę. Eventy i konkursy odbędą się w galerach handlowych w 8 miastach w całej Polsce.

KUPON 11Akcja o charakterze eventowo-konkursowym planowana jest na najbliższy weekend, 18-19 kwietnia, natomiast towarzyszące jej działania promocyjne potrwają tydzień. Eventy i konkursy odbędą się we wszystkich galeriach handlowych, w których działają salony iDream, łącznie jest to 8 punktów zlokalizowanych w: Białymstoku, Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Kielcach, Olsztynie, Szczecinie i Toruniu. Hasło przewodnie akcji brzmi: „Gotowy do akcji. Zadbaj o zdrowie i zmień swoje nawyki”.

W najbliższy weekend, w dniach 18-19 kwietnia klienci, którzy odwiedzą galerie handlowe, w których działają salony iDream będą mogli nauczyć się jak kontrolować swoje zdrowie przy pomocy akcesoriów fitness współpracujących z iPhonem i iPadem oraz wziąć udział w konkursie.

Chcemy inspirować klientów do zmiany złych nawyków i szerzej – do prowadzenia zdrowego trybu życia z pomocą akcesoriów fitness i akcesoriów dedykowanych do uprawiania sportu oraz kontroli zdrowia. Eksperci iDream pomogą klientom dobrać akcesoria, dzięki którym będą mogli kontrolować swoje ciało, a zainstalowane na iPhonie lub iPadzie aplikacje precyzyjnie wskażą jak w prosty sposób można osiągnąć swoje cele – mówi Joanna Jaworska, manager marki iDream w Eurotel SA.

Prezentacjom i konsultacjom towarzyszyć będzie konkurs, „Sprawdź swoje zdrowie”, w którym konsumenci będą mogli testować  i wygrywać Mio Fuse –  opaskę monitorującą aktywność fizyczną, jakość snu oraz kontrolującą pracę serca.

Zadaniem konkursowym będzie wykonanie w miejscu 20 przysiadów z monitorem aktywności Mio na nadgarstku. Wygrywa osoba, którą osiągnie najmniejszy iloczyn wykonania próby (20 przysiadów * czas próby * puls widoczny na urządzeniu na koniec próby). W czasie akcji będzie też można testować m.in. słuchawki Beats, dedykowane do uprawiana sportu.

Akcji towarzyszyć będzie tygodniowa (startująca dziś) kampania radiowa informująca o evencie w lokalnych rozgłośniach radiowych. Działania promocyjne obejmą także stronę www.idream.pl, profile salonów iDream w Facebooku, oraz strony internetowe galerii handlowych, w których działają salony tej marki; a także mailingi oraz materiały POS (rollupy, naklejki podłogowe, ulotki z rabatami na zakupy w iDream w dniach eventu).

Więcej informacji: www.idream.pl

Podziel się na:
  • PDF
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik