Indeks na wyższą uczelnie przed maturą? To możliwe! Konkurs Wiedzy o Mediach zakończony
Blisko 9 miesięcy trwały zmagania uczniów klas maturalnych, którzy zdecydowali się wziąć udział w Konkursie Wiedzy o Mediach. Warunkiem udziału w I etapie było nakręcenie filmu, fotoreportażu lub fotocastu albo napisanie eseju. Kolejne etapy składały się z testów wiedzy.
Do udziału przystąpiło około 1500 osób. Do walki o indeks w ostatnim etapie zasiadło ich 150. Indeksy 15 polskich uczelni trafią do 48 finalistów – przyszłych studentów. Trzy pierwsze osoby otrzymały dodatkowo projektory multimedialne Sony.
Organizatorem był Instytut Dziennikarstwa, Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Konkurs odbywał się pod patronatem Ministerstwa Edukacji Narodowej i Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Partnerem strategicznym było czasopismo Świat Wiedzy i Wydawnictwo Bauer, zaś Głównym sponsorem – Sony, dostawca profesjonalnych rozwiązań dla edukacji.
Trwają prace, aby Konkurs Wiedzy o Mediach uzyskał status olimpiady przedmiotowej.
Strona Konkursu Wiedzy o Mediach
Dodaj komentarz