Firma Logitech ogłosiła dziś największy w historii marki rebranding. Nie zapominając o swoich wieloletnich doświadczeniach, jako firma technologiczna, Logitech skupi się na designie swoich urządzeń. Firma opracowuje portfolio produktów, które będą nie tylko urządzeniami peryferyjnymi do PC, ale staną się też częścią codziennego życia użytkowników. Kolorowa identyfikacja wizualna marki i zaprojektowane na nowo logo są odzwierciedleniem tych zmian. Ponadto, najnowsze kategorie produktów firmy zostaną oznaczone nowym logotypem: Logi.

Logitech-AzzurroOd 2013 roku Logitech pracował za zamkniętymi drzwiami nad wymyśleniem firmy od nowa, zmieniając się kulturowo oraz poprzez swoje innowacyjne produkty. Najnowsze urządzenia firmy są ekspresją tych zmian, skutkujących nową tożsamością marki. W nadchodzącym roku użytkownicy powinni spodziewać się śmiałych kolorów i prostych wzorów na stronie Logitech.com, w kanałach społecznościowych firmy, na opakowaniach produktów oraz na sklepowych półkach.

„Wymyśliliśmy Logitech na nowo, tworząc produkty, które łączą zaawansowaną technologię i ciekawe wzornictwo, aby zapewnić każdemu użytkownikowi niesamowite doświadczenia” – powiedziała Izabela Sulima, Regional Marketing Manager CEE. „Zbudowaliśmy zespół światowej klasy projektantów, na czele którego stoi główny projektant Alastair Curtis. Design stanie się podstawą we wszystkim, co robimy. Nasze podejście do projektowania wychodzi poza tradycyjne granice: dla nas desing to połączenie zaawansowanej technologii ze strategią biznesową i opiniami klientów. Produkty Logitech przeszły już długą drogę, a teraz nadszedł czas, aby zmieniła się również marka” – dodała Izabela Sulima.

W ramach nadchodzących zmian konsumenci niedługo zobaczą nazwę Logi na wybranych produktach w już istniejących kategoriach. Ponadto Logitech szykuje zmiany i kilka niespodzianek w nowych klasach produktów.

„Firma Logitech przeszła ogromne zmiany. Stworzyliśmy tożsamość marki, która jest wyrazem tego, kim jesteśmy dzisiaj i kim będziemy w przyszłości” – powiedział Alastair Curtis, chief design officer w firmie Logitech. „Przekształcenie firmy tej wielkości powinno iść w parze z równie śmiałą transformacją marki” – dodał Alastair Curtis.

Więcej informacji na temat zmian na Logitech.com.

Podziel się na:
  • PDF
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik