UPC Polska – lider innowacyjnych usług cyfrowych, przygotował sesję zdjęciową na potrzeby nowej kampanii social media, promującej usługi mobilne operatora. W kreacji udział wzięły dwie polskie blogerki lifestylowe Anna Skura i Aleksandra Gąsiorowska. Autorem zdjęć jest Adam Lewanowicz, Lewanowicz.pl.

lewanowicz_adam_fot-2019Utrzymana w miejskim stylu sceneria sesji nawiązuje do letniego spotkania dwóch przyjaciółek przy kawie i na spacerze w centrum Warszawy.

W ramach współpracy z UPC, twórczyni portalu ‘What Anna Wears’ Anna Skura – blogerka modowa, biegaczka i podróżniczka oraz znana jako Wildfox7 autorka modowych stylizacji Aleksandra Gąsiorowska, prezentują bogactwo treści biblioteki My Prime Filmy i Seriale i podstawowe funkcje aplikacji Horizon GO, umożliwiającej dostęp do telewizyjnej rozrywki online, na urządzeniach mobilnych, dla wszystkich klientów Telewizji Cyfrowej UPC.

Zdjęcia z sesji będzie można oglądać od 19 czerwca na  kanałach social media operatora tj. na Facebooku UPC Polska i na blogu korporacyjnym www.newsroom.upc.pl. Równolegle firma rozpoczyna komunikację z internautami na Instagramie  instagram.com/upcpolska/.

MyPrime proponuje klientom UPC już ponad 2000 filmów i seriali dostępnych na żądanie, bez limitów i reklam, które można oglądać w dowolnym momencie i na dowolnym urządzeniu, także tabletach i smartfonach. Oferta MyPrime jest sukcesywnie rozbudowywana o kolejne tytuły. W lipcu została wzbogacona m.in. o „Kim jest Samantha”, „On, ona i dzieciaki”, „Jim wie lepiej” czy

„Hoży Doktorzy”.

Podziel się na:
  • PDF
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik