Menu Zamknij

Honor planuje dostarczyć na rynek 40 milionów smartfonów przed końcem roku. Przychód marki wzrósł do 2,63 mld dolarów

Firma Huawei, która produkuje również smartfony Honor, ogłosiła finansowe wyniki dla pierwszej połowy bieżącego roku. Firma zarejestrowała 69% wzrost całkowitego przychodu ze sprzedaży, do łącznej wartości 9,09 mld dolarów. Sprzedaż smartfonów Huawei wzrosła o 39%, dając łącznie 48,2 milionów sprzedanych urządzeń. Honor – submarka telefonów komórkowych Huawei, która koncentruje się na dystrybucji online, osiągnęła znaczny wzrost popularności, sprzedając łącznie 20 milionów urządzeń i zwiększając przychody do 2,63 mld dolarów.

CEO Huawei Consumer BG - Richard YuDzięki tym osiągnięciom, przychody ze sprzedaży marki Honor w pierwszych sześciu miesiącach 2015 roku przekroczyły już wyniki sprzedażowe z podsumowania rocznego w 2014.

Podczas gdy globalny popyt na telefony komórkowe zarejestrowany w pierwszej połowie 2015 roku zgodnie z GFK odnotował tylko 7% wzrost, Huawei Consumer BG dostarczył 48,2 milionów smartfonów osiągając wzrost 39%, wśród których Honor stanowił 20 milionów sztuk (sam model Honor 6 Plus – 3 mln sztuk).

Działania promocyjne marki Honor również cieszą się wielkim sukcesem. Przykładem tego jest Honor Global Carnival, który odbył się 8 kwietnia na terenie 18 krajów, generując sprzedaż ponad 2 milionów smartfonów w tym dniu.

Honor zdobył 1. miejsce w rankingu dotyczącym zadowolenia klienta z produktów w Chinach, wyprzedzając Apple.

Według danych firmy IPSOS, wskaźnik satysfakcji klienta Honor w Chinach, który zapewnił pierwsze miejsce marki to 90% ( firma Apple zdobyła 87% ).

Solidna jakość smartfonów marki Honor oparta jest na integracji zdolności innowacyjnych zapewnianych przez 16 centrów badawczo-rozwojowych na całym świecie. Do 30 czerwca br. producent zgłosił aż 76,687 patentów, z czego 18 000 dotyczy urządzeń mobilnych. W sumie 41,903 patentów zostało zatwierdzonych na poziomie globalnym.

Marka Honor działa obecnie w 74 krajach, a zagraniczna wysyłka w pierwszej połowie 2015 roku osiągnęła nawet 3 miliony sztuk z całkowitych 20 milionów sprzedanych urządzeń. Czyni to markę jedną z wiodących firm w branży na rynku Chińskim, które koncentrują się na rynkach zagranicznych. W Polsce marka Honor współpracuje z silnymi partnerami w dziedzinie e-commerce, m.in.: euro.com.pl, redcoon.pl, mediaexpert.pl, vobis.pl. x-kom.pl i neonet.pl.

W 2015 roku marka Honor będzie nadal koncentrować się na rozwoju w krajach Europy Zachodniej i Środkowej oraz na rynkach wschodzących (Indie, Rosja). Dodatkowo marka zainwestuje więcej w rynek Japoński.

Więcej na www.hihonor.com i www.facebook.com/honorpl

Podziel się na:
  • PDF
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *