iDream, należąca do Eurotel SA sieć sklepów ze sprzętem Apple, otwiera salon z serwisem w Łodzi. Będzie to już 9 salon tej sieci w Polsce, drugi z serwisem. Będzie on działał w łódzkim Centrum Handlowym Sukcesja. Oficjalne otwarcie – zarówno salonu iDream, jak i samej galerii handlowej Sukcesja – będzie miało miejsce już w najbliższy piątek, 25 września. Gościem specjalnym iDream będzie Olek Klepacz, lider zespołu Formacja Nieżywych Schabuff.

iDream Salon 1Łódzki salon będzie 9 już salonem sieci iDream w Polsce. Pozostałe działają w Białymstoku, Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Kielcach, Olsztynie, Szczecinie, Toruniu. Wszystkie są salonami o statusie Apple Premium Reseller (APR), a więc spełniającymi najwyższe standardy – lokalizowane są zwykle w najbardziej prestiżowych centrach handlowych. Ich powierzchnia wynosząca ponad 100 m2 – pozwala na komfortową ekspozycję produktów Apple, swobodne poruszanie się wewnątrz i dostęp do pełnej oferty towarowej, jak również możliwość bezpośredniego testowania działania każdego z produktów.

Dodatkowo w łódzkim salonie będzie uruchomiony serwis sprzętu Apple. Pierwszy fizyczny serwis Apple został uruchomiony w Bydgoszczy w czerwcu 2013 roku, w nietypowej formule bowiem działa on w tym mieście jako „serwiso-kawiarnia”, w której nie tylko można oddać sprzęt do naprawy oraz uczestniczyć w szkoleniach i warsztatach, ale również spotkać się z innymi fanami marki Apple. Sprzęt Apple można również przesyłać bezpośrednio do serwisów, bez wizyt w ich fizycznych punktach lub zlecić naprawę w każdym salonie iDream.

Salon iDream w Łodzi zostanie uruchomiony w również otwieranym właśnie centrum handlowym CH Sukcesja przy Alei Politechniki 1. Otwarcie CH Sukcesja i salonu iDream będzie miało miejsce 25 września, natomiast oficjalna impreza towarzysząca otwarciu salonu iDream będzie miała miejsce 26 września. Rozpocznie się o godz. 12.00 i potrwa do godz. 20.00.

Wśród atrakcji zaplanowanych na ten dzień przez iDream są m.in. zabawa z DJ-em miksującym muzykę na iPadzie, możliwość obejrzenia pokazów profesjonalnego iluzjonisty prezentującego triki z wykorzystaniem m.in. iPada, gra planszowa ICE+ czyli zabawa z kostką DICE+, możliwość wykonania przez profesjonalnego rysownika portretu czy karykatury na iPadzie oraz kręcenie iPadem i iPhonem ujęć slow motion. Ponadto dla dzieci zostanie uruchomione stanowisko Osmo – w ramach, którego zamontowana na iPadzie kamera pozwala w interaktywny sposób na układanie klocków Tangram według wzoru na ekranie lub słów, których obrazki pokazują się na iPadzie. Osmo umożliwia również rozwiązywanie zagadek logicznych przy użyciu dowolnych przedmiotów z otoczenia (https://www.youtube.com/watch?t=10&v=CbwIJMz9PAQ)

Gościem specjalnym na otwarciu łódzkiego salonu iDream będzie Olek Klepacz, lider zespołu Formacja Nieżywych Schabuff. Każdy uczestnik eventu będzie mógł zrobić sobie wspólne zdjęcie z muzykiem za pomocą iPhona lub iPada. Olek Klepacz poprowadzi tego dnia warsztaty z konkursem na najlepszy dżingiel zrobiony na iPadzie za pomocą aplikacji GarageBand oraz wręczy nagrody w konkursie (iPad Air 2 oraz 3 dodatkowe nagrody pocieszenia).

W ramach specjalnej akcji promocyjnej towarzyszącej otwarciu od 25 do 27 września w salonie będzie można kupić sprzęt na raty 0 proc. – oferta ta obejmuje cały asortyment, jak również skorzystać z bezpłatnego przeglądu komputera oraz bezpłatnego czyszczenia iPada i iPhone’a. 26 września z kolei nowo otwarty salon iDream będzie udzielał 10 proc. rabatu na komputery Apple.

Otwarcie salonu wspiera kampania reklamowa, która rozpoczęła się emisją reklam na nośnikach outdoorowych (m.in. na należących do sieci AMS citylightach, billboardach i reklamach wielkoformatowych jak również na citylightach oraz backlightach na terenie łódzkiego lotniska). Poza outdoorem kampania obejmuje również internet (dzienniklodzki.pl, ekspressilustrowany.pl, naszemiasto.pl/lodz, m.lodz.gazeta.pl, mailingi oraz reklamy na Facebooku geotargetowane na Łódź i okolice), radio (Radio Złote Przeboje oraz Radio TOK FM), reklamę w kinie Helios w nowo otwartym CH Sukcesja (spoty i ulotki), reklamy w taksówkach w Łodzi oraz prasę (Metro Łódź). Na potrzeby kampanii przygotowane zostały również materiały promocyjne takie jak: kubki ceramiczne, torby papierowe, smycze i rysiki.

Poza siecią salonów Apple Premium Reseller, pod marką iDream działa również sklep internetowy oferujący paletę produktów marki Apple (www.iDream.pl). Klienci e-sklepu mają możliwość osobistego odbioru zakupów we wszystkich stacjonarnych punktach sprzedaży iDream.

Więcej informacji: www.idream.pl

Podziel się na:
  • PDF
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik