Virgin Mobile – największy wirtualny operator telefonii komórkowej w Polsce – wprowadza innowacyjną ofertę #FREEMIUM, dzięki której użytkownicy co miesiąc będą otrzymywać pakiet minut, SMS-ów i transferu danych zupełnie za darmo. To jedyny taki produkt na polskim rynku telekomunikacyjnym. Operator rozpoczyna również nową kampanię promującą #FREEMIUM, w której ponownie pojawia się przebojowa GIGAbabcia w nowej odsłonie.

Virgin_#FREEMIUM_grafikaOferta

#FREEMIUM jest połączeniem całkowicie darmowego pakietu z możliwością dokupienia dodatkowych komponentów z oferty premium. W opcji bezpłatnej użytkownicy co miesiąc otrzymują 300 MB transferu danych, 30 minut rozmów oraz 30 SMS-ów. Bez żadnych opłat i bez umowy. Pakiet ważny jest 30 dni i odnawia się co miesiąc.

Po wyczerpaniu darmowego #FREEMIUM, użytkownicy mogą płacić za wykorzystane usługi zgodnie z cennikiem lub wykupić pakiety dodatkowe za #PÓŁDARMO. To – między innymi – paczka nielimitowanych rozmów do wszystkich sieci, komórkowych i stacjonarnych, za 19 zł. Zależnie od zapotrzebowania, przygotowano pakiety różnej wielkości. To elastyczność, dzięki której użytkownicy mogą zakupić minuty, SMS-y i transfer danych w ilości, jaka odpowiada ich faktycznemu zapotrzebowaniu.

– Myślę, że #FREEMIUM jest ciekawym odświeżeniem polskiego rynku telekomunikacyjnego. Postanowiliśmy pozytywnie zaskoczyć naszych klientów i zaoferowaliśmy produkt zupełnie za darmo. Dodatkowe, płatne komponenty to świetna opcja dla tych, którzy są świadomi swoich potrzeb i cenią elastyczność. Liczymy na to, że poprzez tę ofertę uda nam się dotrzeć do nowej grupy odbiorców naszych usług – komentuje Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes Virgin Mobile Polska.

Kampania

Cała koncepcja rewelacyjnie współgra z hasłem „Daj się rozpieścić!”, które od jakiegoś czasu pojawia się w kampaniach Virgin Mobile. Operator chce rozpieszczać swoich klientów właśnie poprzez oferowanie wyjątkowo dobrych usług. Główną postacią spotów dot. #FREEMIUM jest przebojowa GIGAbabcia oraz grono jej dziwacznych GIGAwnuczków. Bohaterka porusza dla nich niebo i ziemię, bawi się na dyskotece czy czatuje na Tinderze.

Kampania oferty Freemium obejmuje spoty telewizyjne, outdoor w największych polskich miastach i ich okolicach, a także promocję online – głównie kluczowe polskie portale ogólnotematyczne i lifestyle’owe. Za koncepcję kreatywną odpowiedzialna jest agencja Lubię To. Produkcja zlecona została Film Fiction, a reżyserią zajął się Filip Syczyński. Za zakup mediów po stronie Virgin Mobile odpowiadają Monika Mierzejewska i Agnieszka Flis. Planowanie kampanii telewizyjnej zlecono Mindshare, a online’u – Marketing Wizzards oraz Lubię To.

Q&A DOTYCZĄCE OFERTY FREEMIUM

1. Z jakich elementów składa się oferta Freemium?

Oferta Freemium składa się z odnawialnego pakietu 30 darmowych minut, 30 smsów oraz 300MB transferu danych, które użytkownik otrzymuje beż żadnych opłat. Pakiet odnawia się co miesiąc i nie jest pobierana za niego żadna opłata. Dodatkowo korzystanie z niego nie wiąże się z żadną umową. Użytkownik może dokupić dodatkowe pakiety minut, SMS-ów lub internetu w bardzo atrakcyjnych cenach, zależnie od bieżącego zapotrzebowania, bądź rozliczać się za wykorzystane usługi według cennika. Korzystanie z comiesięcznego, darmowego pakietu nie jest uzależnione od wykupienia pakietów dodatkowych lub korzystania z usług poza pakietami.

2. Jakie warunki trzeba spełnić, aby móc korzystać z oferty Freemium?

Jedynymi warunkami są: posiadanie aktywnej karty sim w Virgin Mobile oraz aktywowanie usługi Freemium. Z oferty mogą korzystać zarówno obecni klienci Virgin Mobile, jak i osoby, które nabędą kartę sim lub przeniosą swój numer do Virgin Mobile w późniejszym terminie.

3. Jak można aktywować usługę Freemium?

Aby aktywować usługę należy posiadać kartę sim w Virgin Mobile, a następnie aktywować usługę poprzez jedną z trzech kanałów: stronę internetową virginmobile.pl, przy pomocy kodu USSD (wysyłając sms z kodem na skazany przez operatora numer) lub przez aplikację Virgin Mobile.

4. W jaki sposób aktywować usługi dodatkowe w ramach oferty Freemium?

Usługi dodatkowe można aktywować poprzez wysłanie smsa z kodem USSD, za pomocą aplikacji Virgin oraz poprzez stronę internetową operatora.

5. Jak długo trwa ważność pakietów?

Darmowy pakiet ważny jest przez cykl 30-dniowy, a następnie odnawia się przez 6 kolejnych miesięcy. Po upływnie tego okresu wystarczy ponownie aktywować usługę, aby móc z niej korzystać. Ważność pakietu dodatkowego trwa do końca bieżącego cyklu 30-dniowego. Niewykorzystana część pakietu nie przechodzi na kolejny okres rozliczeniowy.

Więcej informacji na: www.virginmobile.pl

Podziel się na:
  • PDF
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik