Rozpoczęła się promocja, w ramach której użytkownicy decydujący się na opłacenie kartą Visa swoich zakupów internetowych w serwisach home.pl, Mall.pl, Pyszne.pl i Showroom.pl, mogą otrzymać specjalne oferty. Płatności kartami online wszystkich detalistów zaangażowanych w promocję obsługuje spółka PayU. Promocję wspiera kampania reklamowa obejmująca emisję 15-sekundowego spotu w ogólnopolskiej telewizji oraz działania w internecie.

kadr ze spotu_promocja VisaWarunki promocji różnią się w zależności od detalisty, natomiast ich wspólnym mianownikiem i warunkiem wzięcia udziału w akcji jest opłacenie zakupów kartą Visa. W zamian dostawca usług internetowych home.pl oferuje użytkownikom możliwość zamówienia usług ClickShop Premium lub homebiuro Premium i korzystanie z jednej z nich przez okres 12 miesięcy w cenie 1 grosza. Klienci, którzy dokonają zakupów za min. 300 zł w internetowej galerii handlowej Mall.pl lub na platformie skupiającej niezależne marki i projektantów mody Showroom.pl otrzymają kupon rabatowy w wysokości 100 zł na kolejne zakupy. Z kolei w serwisie Pyszne.pl, za pośrednictwem którego można zamawiać jedzenie z ponad 4 tys. restauracji, każda płatność kartą Visa za min. 30 zł nagradzana jest kuponem na kolejne zamówienie o wartości 25 zł.

„Wspólna promocja z detalistami obsługiwanymi przez PayU to kolejny etap tegorocznej kampanii Visa zachęcającej do płacenia kartą za zakupy dokonywane w internecie i przypominającej, że płacić online można nie tylko kartą kredytową, ale również kartą debetową wydaną do rachunku bankowego. Dobierając partnerów z różnych branż, staraliśmy się myśleć zarówno o tych użytkownikach, którzy zamawiają online różnorodne usługi jak i tych, którzy już planują zakup świątecznych prezentów. W każdym wypadku płacenie kartą Visa za zakupy w sieci się opłaca” – komentuje Małgorzata Ciszecka, menedżer odpowiedzialna za rozwój e-commerce w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa Europe.

„Celem kampanii jest zachęcenie konsumentów do płatności kartą Visa za zakupy online. Jest on zbieżny z misją, którą staramy się realizować jako dostawca płatności online, oferując użytkownikom szybkie, proste i wygodne usługi, takie jak płatności jednym kliknięciem, czy też płatności cykliczne. Jesteśmy przekonani, że atrakcyjne oferty, z których można skorzystać dzięki płatności kartą Visa i PayU, przekonają internautów do korzystania z tej metody płatności” – mówi Sylwia Bilska, członek Zarządu PayU S.A.
Promocji towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa, która obejmuje emisję 15-sekundowego spotu w takich stacjach telewizyjnych, jak Discovery Channel, MTV, Polsat, TVN Turbo czy TVP. Spot wyświetlany jest również w internecie, m.in. w serwisach Gazeta.pl czy YouTube.com. O promocji aktywnie informują swoich klientów także sami detaliści.

„Rozwój płatności kartą w internecie i współpraca z detalistami znajdują się wśród priorytetów Visa. Dbamy o to, aby na promocji zyskali zarówno konsumenci, jak i detaliści, dlatego trwająca kampania otrzymała silne wsparcie marketingowe w telewizji oraz internecie” – podsumowuje Małgorzata Ciszecka, Visa Europe.

Kreację kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Poland, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.

Terminy zakończenia promocji różnią się w zależności od detalisty. Promocja home.pl trwa do 29 grudnia br., Mall.pl do 7 grudnia br., a Pyszne.pl oraz Showroom.pl do 1 grudnia br. Warunki każdej promocji zostały szczegółowo opisane w regulaminach dostępnych na stronach partnerów.

Podziel się na:
  • PDF
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik