150 tytułów w portfolio, 160 tysięcy pobrań dziennie, łącznie ponad 90 milionów pobrań gier – ostatnie 5 lat było pracowitym czasem dla wrocławskiego studia T-Bull. Teraz ten jeden z największych polskich producentów gier mobilnych szykuje się do wejścia na giełdę. Po przekształceniu w spółkę akcyjną T-Bull szuka inwestorów, aby na niej zadebiutować.

1T-Bull w zawrotnym tempie podbija rynek gier mobilnych. Niedawno producent ogłosił przekształcenie się ze spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w spółkę akcyjną, by otworzyć przed sobą nowe możliwości rozwoju. Obecnie spółka jest na etapie poszukiwania inwestorów, a już w 2016 roku zadebiutuje na giełdzie. W ramach rozwoju studia, wrocławski deweloper zdecydował się również na zainwestowanie w sektor prac badawczo-rozwojowych, w szczególności w zarządzanie Big Data, czyli wielkimi zbiorami danych. Najnowszy projekt ma wesprzeć innowacyjność firmy i umożliwić jej wykorzystanie najnowszych rozwiązań technologicznych.

T-Bull ma na swoim koncie wiele sukcesów, ale nie spoczywa na laurach. Łączna liczba dotychczasowych pobrań wszystkich gier producenta sięgnęła 90 milionów. Każdego dnia liczba ta powiększa się o kolejne 160 tysięcy. Widząc takie statystyki trudno uwierzyć, że historia nabierającego rozpędu wrocławskiego studia zaczęła się zaledwie pięć lat temu. Założyciele studia T-Bull – Grzegorz Zwoliński oraz Damian Fijałkowski – postanowili wkroczyć na raczkujący wtedy rynek gier mobilnych. Jedyne czym wówczas dysponowali to pasja oraz niewielkie mieszkanie, które służyło im jako studio.

– Pierwsze kroki nie były łatwe. Włożyliśmy wiele serca w naszą pierwszą grę, ale efekt był marny. Na naszej pierwszej produkcji zarobiliśmy 70 centów – grę pobrała jedna osoba. Mimo to nie zraziliśmy się i próbowaliśmy dalej – mówi Grzegorz Zwoliński, Co-Founder & Chief Operating Officer studia T-Bull. – Zmiana modelu biznesowego i decyzja o udostępnianiu gier w modelu free-to-play zaprowadziły nas do miejsca, w którym obecnie jesteśmy. Dzisiaj nasze studio mieści się w Sky Tower – najwyższym wrocławskim wieżowcu – a już niebawem wchodzimy na giełdę. To duży sukces dla firmy, która zaczynała od zera – dodaje Damian Fijałkowski, Co-Founder & Chief Technology Officer studia T-Bull.

T-Bull wyprodukował do tej pory blisko 150 gier mobilnych, które dostępne są w modelu free-to-play (darmowe pobranie i opcjonalne mikropłatności w grze) na wszystkich platformach: Android, iOS, Windows Phone, BlackBerry OS i in. Na koncie studia T-Bull znajduje się również kilka znaczących sukcesów. Ich ostatnia produkcja – gra wyścigowa „Top Speed” – osiągnęła liczbę miliona pobrań w ciągu zaledwie dwóch miesięcy. Obecnie T-Bull pracuje nad kolejnymi projektami – wśród nich znajdują się między innymi gra snajperska oraz nowa gra wyścigowa, w której pojawią się wyłącznie licencjonowane marki aut.

Podziel się na:
  • PDF
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik