UPC Polska, lider innowacyjnych usług cyfrowych, rusza z nową odsłoną kampanii, wykorzystującej format MegaRodzinki. Promuje ona ofertę dla nowych klientów, z ceną niższą o połowę nawet przez trzy miesiące.

upcW najnowszej reklamie aktorka Sylwia Gliwa, wcielająca się w rolę MegaMamy, promuje 50-procentowy upust na wszystkie usługi UPC dla nowych klientów. Wszyscy nowi klienci otrzymają usługi w promocji, która pozwala na korzystanie z nich nawet przez trzy miesiące w cenie niższej o 50 proc. Klient otrzyma zniżkę niezależnie od tego czy wybiera jedną usługę, dwie lub więcej. Spot obejrzeć można na kanale YouTube UPC Polska.Szczegóły oferty na stronie www.upc.pl.

UPC – zgodnie z przyjętą strategią – konsekwentnie stawia satysfakcję klienta w centrum uwagi, dopasowując ofertę do jego potrzeb. Dlatego rozwija i wzbogaca swoje cyfrowe usługi – telewizję, internet i telefon. Stale zwiększana jest liczba kanałów w Telewizji Cyfrowej UPC, w tym w jakości HD, których jest już 78, co czyni UPC liderem wśród największych operatorów kablowych w Polsce.

W ramach platformy Horizon, której sprzedaż przekroczyła już 100 000, klienci mają też dostęp do telewizji mobilnej, dzięki aplikacji Horizon Go oraz do bogatych bibliotek treści na żądanie, w tym biblioteki MyPrime z 2000 filmów i seriali. Przyspiesza także internet – klienci indywidualni mogą korzystać z łącza o prędkości do 250 Mb/s, a klienci biznesowi nawet do 600 Mb/s.

 Nowa kampania reklamowa jest prowadzona w najważniejszych mediach, w tym w ogólnopolskiej telewizji, online i social mediach. Za kreację kampanii odpowiada agencja Heart& Brain, media kupuje dom mediowy OMD, za działania BTL odpowiada Arip.

Podziel się na:
  • PDF
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik