Technologie mobilne są z nami niemal na każdym kroku. Możemy już korzystać ze specjalnych aplikacji do obliczania spalonych kalorii, wyszukiwarek przepisów kulinarnych, a teraz dzięki nowej aplikacji Tesco możemy mieć pod ręką własny hipermarket. Gra Moje Małe Tesco spotkała się z ogromnym uznaniem graczy w Europie. W ciągu 2 pierwszych miesięcy została pobrana aż 100 tysięcy razy! Co ciekawe, niemal połowa pobrań pochodzi z samej tylko Polski.

tescoGra „Moje Małe Tesco” zaprasza użytkownika do wirtualnej rzeczywistości, gdzie każdy może stworzyć swój własny sklep Tesco i zobaczyć czy posiada umiejętności potrzebne do prowadzenia hipermarketu. Aplikacja dostępna jest na systemy iOS, Android i Windows, jednak to posiadacze Androidów stanowią obecnie znakomitą większość użytkowników Moje Małe Tesco. Polska wersja językowa otrzymała od nich ocenę – 4.0. To bardzo wysoka nota dla jednej z pierwszych gier stworzonych specjalnie dla sieci handlowej.

W samej rozgrywce, Majka – manager sklepu i zarazem główna postać w grze – pokazuje graczom jak zbudować i udekorować własny sklep, jak zamawiać produkty, uzupełniać półki, ustalać terminy dostawy, czy rekrutować zespół do obsługi klientów. Gra pozwala również na handel wymienny między graczami, gdzie podejmują codzienne wyzwania w rywalizacji o tytuł najlepiej prowadzonego sklepu. Główny cel to zadowolenie klientów i zwiększenie sprzedaży.

Jak mówi Tamás Orcifalvi, Digital Manager Tesco na Europę Środkową – Nowa aplikacja to nie tylko świetna zabawa, ale pozwala również klientom być na bieżąco z tym co dzieje się w prawdziwych sklepach Tesco. Za pomocą wirtualnego świata gracze mogą zapoznać się z najnowszymi ofertami i produktami dostępnymi w Tesco.

Gra zawiera ponad 100 poziomów, 80 różnych postaci i mnóstwo nowych umów do zawarcia każdego tygodnia. Moje Małe Tesco to niekończąca się zabawa dla użytkowników.

Podziel się na:
  • PDF
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik