Działająca od 2010 roku telefonia komórkowa wRodzinie została wyróżniona Certyfikatem Seniora – przyznawanym przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Świadectwo to otrzymują instytucje i podmioty gospodarcze, które skutecznie wpływają na aktywizację ludzi starszych i propagują rozwiązania technologiczne przyjazne seniorom.

wRodzinie_kolorTelefonia wRodzinie jest jedyną siecią komórkową uhonorowaną Certyfikatem Seniora 2016, przyznawaną przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. „W naszej codziennej działalności stawiamy na przejrzystość oferty i proste zasady korzystania z usług telekomunikacyjnych. Szóste z rzędu wyróżnienie UKE dla naszej sieci to dowód na to, że nikt lepiej nie rozumie oczekiwań i potrzeb starszych klientów. Certyfikat jest dla nas również motywacją do konsekwentnego doskonalenia oferty oraz wyznaczania satysfakcjonujących standardów obsługi.” – mówi Włodzimierz Plewczyński dyrektor ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta telefonii komórkowej wRodzinie.

,„Świadectwo to otrzymują instytucje i podmioty gospodarcze, które skutecznie wpływają na aktywizację ludzi starszych i propagują rozwiązania technologiczne przyjazne seniorom.” – mówi Magdalena Gaj, prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

Wyjątkowość oferty wRodzinie oparta jest na trzech podstawowych elementach:

2-letniej ważności konta bez konieczności doładowań w ciągu 24 miesięcy, atrakcyjnych cenach i doskonałej obsłudze klienta.

Przypomnijmy, że większość operatorów komórkowych wymaga częstych doładowań kart pre-paid’owych, przedłużających możliwość odbierania i wykonywania połączeń telefonicznych z danego numeru. „Decyzję o konieczności doładowania karty chcemy pozostawić użytkownikom. Ponoszenie kosztów w proponowanym przez wRodzinie modelu uzależnione jest zatem od realnych potrzeb każdego klienta i tego, jak często dzwoni. Nasi klienci nie muszą zatem doładowywać konta co miesiąc, by móc korzystać ze swojego numeru. Ponadto, każde doładowanie automatycznie przedłuża ważność numeru na kolejne 2 lata.” – dodaje Włodzimierz Plewczyński.

Co ciekawe, konstrukcja oferty wRodzinie zdaje się wynikać bezpośrednio z misji, jaką deklarują jej przedstawiciele – tworzenia usług i narzędzi sprzyjających dialogowi międzypokoleniowemu. Poszczególne segmenty oferty przygotowane zostały z myślą o codziennym utrzymywaniu bliskich relacji rodzinnych przez dzieci, rodziców i dziadków. „Bliscy bliżej to nie pusty slogan. Chcemy łączyć pokolenia i kreować warunki do budowania więzi międzyludzkich, które będą oparte na prostych i przyjaznych zasadach. Klienci cenią sobie te wartości i to dzięki nim, a nie spektakularnym kampaniom reklamowym, codziennie budujemy świadomość naszej marki.” – podsumowuje Włodzimierz Plewczyński .

Startery sieci wRodzinie dostępne są w placówkach Poczty Polskiej na terenie całego kraju. Można je również zamawiać poprzez stronę internetową: www.wrodzinie.com.pl/sklep. Doładowania kart telekomunikacyjnych można ponadto wykupić w sklepach sieci Żabka
i Freshmarket oraz we wszystkich punktach i kioskach oferujących zakupy produktów sieci Plus.

Więcej informacji:

www.wrodzinie.com.pl

Podziel się na:
  • PDF
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik