W portfolio Agory pojawiły się nowe, bezpłatne aplikacje: Ładny Dom, Logo24 oraz Świat Motocykli. Oferują one nowoczesne rozwiązania pozwalające korzystać w wygodny sposób z treści serwisów internetowych Swiatmotocykli.pl, Logo24.pl, a także połączonych: Ladnydom.pl, Czterykaty.pl, Bryla.pl, Domosfera.pl, Domiwnetrze.pl oraz E-ogrody.pl. Aplikacje zostały przygotowane z myślą o użytkownikach korzystających z urządzeń z systemami iOS i Android.

screen_1– Nowe aplikacje pozwalają nam w bardziej efektywny sposób  dotrzeć do naszych czytelników i rozbudować ofertę reklamową. Naszym priorytetem jest równomierny rozwój produktów mobilnych zarówno dla fanów aplikacji, jak i zwolenników przeglądarek internetowych. Śledzimy również najnowsze trendy rynkowe, które wskazują na dynamicznie rosnącą liczbę świadomych użytkowników smartfonów – mówi Maciej Nowak, dyrektor cyfryzacji w pionie Czasopisma i prasa bezpłatna Agory.

Aplikacje zostały przygotowane głównie z myślą o użytkownikach smartfonów, jednak równie łatwo dostosowują się do większych ekranów (w tym również tabletów). Dostęp do treści jest darmowy, można je czytać i przeglądać (również w trybie offline), udostępniać je znajomym, a pod artykułami zostawiać swoje komentarze. Ułatwieniem dla czytelników w wyborze poszczególnych artykułów są elementy interfejsu internetowego, na przykład wskaźniki popularności tekstów.

Treści, które zasilą nowe aplikacje, pochodzą z serwisów internetowych czasopism oraz aktualnych i archiwalnych wydań miesięczników „Świat Motocykli”, „Logo”, „Ładny Dom”, „Dom&Wnętrze” i „Cztery Kąty”.

Są one aktualizowane kilka razy dziennie, a nie jak do tej pory – raz w miesiącu. Zasilanie aplikacji treściami z serwisów internetowych daje czytelnikom dostęp do setek artykułów z interesującej ich dziedziny, wytworzonych zarówno przez redakcje wydań drukowanych, jak i serwisów internetowych czasopism Agory.

 Zdajemy sobie sprawę, że to bardzo duża zmiana. Będziemy wspierać naszych dotychczasowych czytelników w zmianie przyzwyczajeń i adaptacji do nowych funkcjonalności aplikacji. Razem z nimi planujemy rozwijać produkty w kolejnych miesiącach, m.in. poprzez uważne analizowanie zachowań podczas korzystania z aplikacji­ – dodaje Maciej Nowak.

Wszystkie aplikacje zostały przygotowane przez firmę WhallaLabs z Poznania. Po stronie Agory za wdrożenie aplikacji odpowiadała Inez Górska, specjalistka ds. aplikacji w pionie Czasopisma i prasa bezpłatna Agory. Więcej o procesie powstawania aplikacji, jej konstrukcji, wyglądzie i funkcjonalnościach można znaleźć w przygotowanym przez Inez Górską case study.

Podziel się na:
  • PDF
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik