Mieliście dość żmudnego procesu kupowania biletów na stronie PKP i stania w kolejce do kasy? To rozwiązanie jest dla Was – każdy użytkownik systemu płatności mobilnych BLIK może teraz w 10 sekund kupić smartfonem bilet w KOLEO. To nowa wirtualna platforma, umożliwiająca pasażerom wygodne planowanie podróży.

BLIKKOLEO jest działającą od kilku miesięcy nowatorską technologią, stworzoną przez miłośników kolei, będącą połączeniem aktualizowanego 24 godziny na dobę rozkładu jazdy PKP, bazy informacji o cenach biletów i promocjach oraz internetowej kasy kolejowej. Unikalną przewagą tego rozwiązania jest to, że pasażerowie mogą kupić jeden bilet w jednym miejscu bez względu na liczbę przesiadek i przewoźników, co do tej pory było niemożliwe. Dodatkowym ułatwieniem jest możliwość płatności BLIKIEM, umieszczonym bezpośrednio na stronie podsumowania podróży.

Jak kupić bilet kolejowy BLIKIEM? Wystarczy odnaleźć BLIK w aplikacji mobilnej naszego banku, znaleźć swoje połączenie w KOLEO (https://koleo.pl/), a podczas płatności wybrać BLIK, gdzie wprowadzamy jednorazowy, 6-cyfrowy kod. Transakcję potwierdzamy w telefonie. Bez dodatkowych przekierowań na stronę banku kupujemy bilet, co zajmie nam najwyżej 10 sekund.

– Szybkość i wygoda BLIKA zdecydowanie sprzyjają codziennym i powtarzalnym transakcjom związanym z zakupami biletów komunikacji miejskiej i kolejowej – podkreśla Dariusz Mazurkiewicz, Wiceprezes Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK.

W tej chwili w KOLEO można kupić bilety na pociągi Regio i interRegio spółki Przewozy Regionalne, która przewozi prawie 30 proc. wszystkich pasażerów w Polsce, Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej oraz Kolei Małopolskich. Już wkrótce w KOLEO będą dostępne bilety trzech kolejnych przewoźników: Arriva RP, Kolei Wielkopolskich i SKPL. Do końca roku w KOLEO będą wszyscy pasażerscy przewoźnicy kolejowi w Polsce.

Klienci KOLEO są bardzo otwarci na innowacje i chętnie korzystają z BLIKA. W KOLEO dajemy pasażerom gwarancję najlepszej ceny oraz wszystkie oferty  specjalne i promocje. Dzięki temu, już w najbliższym czasie będzie można szybko, łatwo i bezpiecznie kupić w KOLEO bilet kolejowy na Woodstock lub na Litwę płacąc wygodnie BLIKIEM – mówi Kuba Czajkowski, prezes Astarium, właściciela technologii KOLEO.

Z BLIKA może korzystać obecnie ponad 2 miliony użytkowników, a od uruchomienia systemu w lutym ubiegłego roku dokonano nim ponad 3 miliony transakcji. BLIKIEM można płacić                w 148 tysiącach terminali płatniczych w sklepach stacjonarnych, kawiarniach i lokalach usługowych oraz w większości sklepów internetowych za pośrednictwem większości polskich agentów rozliczeniowych i integratorów płatności, takich jak: eService, Dotpay, Przelewy24, Transferuj.pl, CashBill, eCard, PayTel czy First Data. Ale BLIK to także bezpieczna wypłata gotówki z większości, bo z około 14,5 tys. bankomatów (należą do nich między innymi bankomaty sieci Euronet, Planet Cash oraz PayTel) oraz płatności bezpośrednio na numer telefonu w usłudze P2P (w tej chwili w ING Banku Śląskim, Banku Millennium, Banku Zachodnim WBK, mBanku i PKO Banku Polskim).

Więcej informacji na temat nowego systemu płatności mobilnych BLIK można znaleźć na stronie http://www.blikmobile.pl oraz na stronie Polskiego Standardu Płatności – http://www.polskistandardplatnosci.pl.

System KOLEO jest dostępny na stronie: https://koleo.pl

Podziel się na:
  • PDF
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Twitter
  • Wykop
  • Śledzik