HP przedstawił nowe usługi zaprojektowane z myślą o tym, by pomóc organizacjom zwiększyć przychody i poziom satysfakcji klientów poprzez optymalizację wydajności obsługi centrów kontaktów z klientami.
Sposoby kontaktów z klientami zmieniają się wraz z błyskawicznym rozwojem mediów społecznościowych. Aby sprostać potrzebom klientów, przedsiębiorstwa muszą przeobrazić swoje centra obsługi w ośrodki zarządzania relacjami z klientami (CRM) oraz zapewnić gromadzenie znaczących, wnikliwych danych.
Nowe usługi HP HP Transformation Services – Customer Engagement Management (CEM) zostały opracowane tak, by pomagać firmom w zapewnieniu doskonałej obsługi klientów, z wykorzystaniem wszystkich kanałów komunikacji, takich jak smartfony, media społecznościowe czy poczta e-mail, i dzięki temu zwiększać swoją przewagę konkurencyjną.
Usługi te pomagają gromadzić dane takie, jak poziom zadowolenia konsumenta z transakcji, a także oszacować prawdopodobieństwo, z jakim poleci on usługi lub produkty swoim znajomym. Te informacje z kolei umożliwiają organizacjom stałą poprawę jakości obsługi klientów.
Dzięki HP Transformation Services – CEM HP może wspomóc swoich klientów w podnoszeniu poziomu rentowności firmy poprzez zwiększanie przychodów z każdej transakcji, obliczanych na podstawie obsłużonych kontaktów, sprzedanych produktów lub przychodów uzyskanych przez poszczególnych przedstawicieli handlowych.
Aby ocenić jakość i wydajność obsługi centrum kontaktów z klientami przedsiębiorstwa współpracującego z HP, konsultanci przeprowadzają analizę bieżącej sytuacji i porównują ją z najlepszymi punktami odniesienia obecnymi w branży. Po zgromadzeniu tych danych HP identyfikuje obszary, w zakresie których możliwe jest wdrożenie udoskonaleń, np. odpowiednie wykorzystanie personelu, procesów, norm i środowiska technologicznego.
W oparciu o wyniki analizy HP przygotowuje kompleksowy plan działania umożliwiający wprowadzenie zmian w procesach biznesowych. Plan kompleksowy uwzględnia inicjatywy mające na celu wyeliminowanie różnic pomiędzy obecnym i planowanym stanem centrum kontaktów z klientami, jednocześnie równoważąc inwestycje, korzyści, harmonogram i ryzyko z tym związane.
HP oferuje również usługi doradztwa i wsparcia mające na celu pomoc klientom w uzyskaniu jak największych korzyści związanych z dokonanymi wdrożeniami. Na przykład, warsztaty pt. „Sposoby wdrażania…”, wykorzystujące zasoby najlepszych rozwiązań HP, koncentrują się na dostarczaniu rozwiązań dostosowanych tak, by odpowiadały ograniczeniom zasobów czasowych i budżetowych klienta. Skrócenie procesu szkolenia i wdrażania zmian może pomóc przyspieszyć osiąganie zysków.
Ceny i dostępność
Część usług Zarządzania Relacjami z Klientami HP, HP Transformation Services – CEM, jest teraz dostępna globalnie, w cenie zależnej od zaangażowania klienta.
Dodatkowe informacje dostępne są na stronie www.hp.com/go/transformationservices-cem.
HP Discover, konferencja dla klientów HP z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, odbędzie się 4 – 6 grudnia we Frankfurcie, w Niemczech.